Hemma och trött

Det här är ju riktigt roligt det här! Har precis kommit hem från Stockholm efter att ha fått spö i poker. Åkte ut näst först, efter Peter. Spelade slarvigt, odisciplinerat och stressat. Berodde kanske lite på att både Peter och jag var 45 minuter sena.. Skäms lite för det, aldrig roligt att vara sen och låta folk vänta.

Försöker koppla upp mig mot Sobenet för att skicka iväg de där 16 mailen som ligger i utkorgen, men "fjärrdatorn svarar inte". Scheisse! Hatar när de tekniska prylarna inte funkar!

Ska snart gå och lägga mig, så jag kan sova några timmar innan det är dags imorgon. Ska in till Stockholm på ett seminarie på SoRad med vår nye drogpolitiska sekreterare Simon. Ska bli roligt.

Sen börjar min streetdance-kurs imorgon kväll! Pepp!

Kommentarer
Postat av: Tarjeiailin

I enjoyed my visit. Greetings from Germany


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback