På kansliet

Nu sitter jag på kansliet och knattrar på burken till tonerna av Mathias bra musik. Jag skulle behöva ladda ner programvara till min nya lur, men vet inte riktigt hur jag ska göra. Det är inte alltid bra att vara utan cd-läsare.

Ska åka upp mot dalarna om en timme, har hunnit ha ett bra samtal här på kansliet och lunchat supergod pizza ihop med Simon. Känns bra. Har skickat en motion till en riksdagsledamot också som ska in. Känns bra. Det är konstigt vad man förutsätter och uppfattar ibland utan att egentligen reflektera över det. Bra att få en väckarklocka.

Har skrivit under en ansökan till ungdomsstyrelsen och anmält mig till ett seminarie på tisdag om "folkbildningens framtid". Ska bli spännande, får dessutom träffa big Göran. Se om man kan leda in honom lite på alkoholpolitik.. ;P


Och nej, jag har inte löst bilderna från bryssel än. Blir IR sen kanske..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback