Skitlampor!

Jag ska sluta köpa billiga lampor. Nu har jag tre lampor, två från IKEA och en halogenrundel från Netto som jag inte vet hur jag ska kunna sätta upp i taket här. Teknik och praktiskt fixande ligger inte för mig har jag märkt. Fast jag kan borra! =P

Har fortfarande inte löst problemen med telefonen, nu har har jag 100 bilder som jag vill ha in på datorn, men jag kommer inte åt den via min usb-kabel till datorn. Teknik igen.

Nu ska jag gå och se om kaustik-sodan gjorde susen i avloppet. Jag är less på att skölja disken i badrummet.

Kommentarer
Postat av: Macke K

Kör du med kabel? Så retro... Datorn ska ju fatta att du ansluter telefonen när du sätter i sladden. Har du installerat telefonens programvara korrekt?

Postat av: Therese

Det är ju tur att du kan borra iaf :) Du missade en höjdardag idag föresten!

2005-09-27 @ 22:38:25
URL: http://tevvie.blogg.se
Postat av: Mortenhanne

This is great please keep on the good and wonderful work.

2010-05-10 @ 13:33:20
URL: http://mortenhanne.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback