Tekniken och tiden är emot mig

Jag hatar teknik. Igår slogs jag med mitt avlopp som svämmar över och dränbkte det upprepade gånger i kaustiksoda. Först blev det värre, nu är det liiite bättre än förut.

Sen skulle brorsan och jag fixa vårt trådlösa nätverk. Först funkade det inte, inte, inte, lite, bra och sen kraschade skiten igen. Inget funkar. Bajs!

Dessutom är jag sämre idag igen. Ångest över allt som inte är gjort och feber i kroppen. Världen är emot mig.

(Satan vad gnällig jag blir när saker och ting inte funkar..)

Ska bli frisk och laga nätverket idag, ta tag i alla grejer imorrn och fixa de. Det blir bra.

Kommentarer
Postat av: Macke K

Kaustik är bra, men det är inte alltid man får loss allt med det. Ta en hink, ställ under vattenlåset och ta isär. Tänk på att ha gummihandskar på dig eftersom det lär finnas kaustiksoda kvar (det svider hejdlöst). Kör runt med rensbandet ordentligt och spola rikliga mängder vatten. Se till att vattenlåskröken blir ordentligt ren och fin. Skruva ihop, ta bort hinken (häll ut innehållet någonannanstans) och diska klart. Lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback