Träning och tidsångest

Jag stack och tränade istället för att gå på det första lagtima hemitkårsmötet idag. Prioriterade min kropp och hälsa framför huset. Det känns som en bra prioritering.

Gick på Ki-box, ett 75-minuterspass på friskis. Bra pass! Träffade en tjej från Motala dessutom, som flyttat upp och skulle börja plugga. Det var trevligt! Borde se till att hålla kvar kontakten med de polare jag har häruppe som inte är UNF:are då kom jag på på vägen hem därifrån. Kanske skulle sms:a min medflyttarkompis Maja och ta en fika nån dag?

Passet gick bra, jag var frusen och tveksam till att gå dit först, men som vanligt när jag känner mig lite halvurken innan ett pass så gick det tokbra! Hur skumt är inte det? Orkade köra hårt hela vägen, slog igenom kraftigt i alla slag och orkade hålla igång och peppa killen jag körde med dessutom. Mycket nöjd.

Nu går klockan. jag har inte packat, inte diskat och inte bäddat rent efter tvätten imorse. Dammit! Fast jag såg förut att mitt tåg till Stockholm går först 8.40 imorgon, så det känns rätt lugnt.

Inatt ska jag lägga i mitt duntäcke igen. Hösten är här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback