DÅM:ets roligaste

24677-69

Det roligaste på hela DÅM:et i Gävleborg var att min gamle favorit Uffe Jerrvång var där, klädd i pippiperuk! Uffe jobbar som förbundskonsulent för Sveriges bästa
barnorganisation och har tidigare varit distriktskonsulent hemma i Östergötland när jag började min bana som aktiv nykterhetskämpe. Att han dessutom är från Motala gör ju inte saken sämre. Den här rörelsen behöver fler som han.

(Att han hade peruk på sig skyllde han på att alla junisar hade det när de skulle sjunga för två iggisar som fyllde år. Jag tror att han bara tyckte han såg yngre ut i den.. ;P)

Kommentarer
Postat av: Fredrik Persson

Denn bild önskas mailad i original. Bra att ha i framtiden i utpressningssyfte....

2006-04-04 @ 12:37:02
Postat av: Jenny Tapper

Uffe rules.

Postat av: Niklas

Han är så söt, Uffe ;P

2006-04-06 @ 14:21:44
URL: http://videri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback