Fick telefonsamtal av Anitra Steen

Anitra Steen var "inte riktigt säker på om jag var för eller emot monopolet" när jag gjorde Systembolagets monpoltest alldeles nyss. Om hon inte är säker på mig, vem är hon då säker på är för monopolet undrar jag? =P

Systembolaget har gjort många bra grejer i opinionsbildningssyfte det senaste året, www.dearmrb.se, något mer som jag inte kommer ihåg vad det var just nu och sen det här senaste påhittet med monopoltest. Rolig idé att Anitra själv ringer upp med resultatet. Känns tryggt att de ligger i framkant, och slåss för monopolet redan nu, trots att det inte är direkt hotat i dagsläget.




Kommentarer
Postat av: Virre

Det är valår, borgligheten har luft under vingarna. Mycket prat om frihet och EU dummar sig, monopolet är lite i farozonen ändå. För tyvär är det en ganska stor del av borgligheten som tycker om att säja att monopolet ska bort.

Kan inte UNF skräma upp alla som säger sådant i valrörelsen på någotsätt. typ visa på hur illa folkölskontrollen är.

2006-04-12 @ 17:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback