Sköna söndag

Jag har ägnat dagen åt att tvätta och träna, precis enligt planerna. Jag har också hunnit dammsuga, gå och handla krubb, flytta två garderober och bli uppdaterad på lite mer av händelseförloppet vid Östergötlands DÅM. Skönt att alla verkar ha gått därifrån nöjda! Jag ångrar ännu mer nu när jag läste Eriks blogg att jag inte pös förbi där i lördags efter Örebros DÅM.

Planerna är att ägna resten av kvällen åt lite söndagsfika och ett biobesök eller TV-spelskväll (Har ju upptäckt att brorsan har Gamecube i sitt rum!) Bra laddning inför monstermötesveckan som kommer. Jag mjukstartar med fältgrupps- och AU-möte hemma hos mig imorgon. Det kommer bli schysst. Frågan är bara vad jag ska baka för nåt…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback