Spännande DÅM

Jag får direktrapporter från Östergötlands DÅM där man i detta nu har kvällsplena (helt enligt mina spådomar, Östergötland är aldrig snabba när det gäller DÅM). Man har haft en valberedning som inte gjort något, vilket har lett till att man igår satte ihop en ny valberedning, som tydligen vaskat fram ett förslag på styrelse på 24 timmar. Men alla är inte överens om vilka som ska sitta i styrelsen och vart tydligen, så vi får se vad som händer, jag väntar med spänning på vad som händer i mitt gamla skötebarn.

Ångrade för en sekund att jag inte tog det andra tåget från Örebro, som gick till Mjölby. Då hade jag kunnat vara i Norrköping nu och vara med. Men jag tror det är bra att jag inte är där. man måste släppa taget och låta andra sköta saker på sitt sätt och på egen hand också. Jag ska bara invänta resultatet av förhandlingarna med spänning.

Kommentarer
Postat av: Macke K

Ska man skratta eller gråta?

2006-04-09 @ 00:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback