Träning och välmående

Nu har jag nyss kommit hem från ett riktigt bra styrketräningpass, där jag fick bra pump i musklerna och ökade i reps på nästan alla övningar. Wunderbar! Det är mitt typ 10:e pass på en månad, efter en svacka är jag tillbaka igen!

Det, kompletterat med mina nyupptagna morgonpromenader (påskens svullande var droppen för fettdepåerna) och mina streetpass får mig att må som en prins just nu. Slå mig om jag slappar av med träningen igen! För det här får mig att må fantastiskt, och orka mer om dagarna.

Kommentarer
Postat av: Micke

får man slå dig...? det måste jag testa nån gång:)

2006-04-20 @ 16:23:20
Postat av: anna karin

hurrudu dojan inte behöver du ge mig skäl att slå dig;)

2006-04-20 @ 20:15:56
Postat av: Peter

Härligt! Jag måste också ut i joggingskorna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback