Heltecknad höst

Hösten drar igång på riktigt imorgon känns det som. Den känslan fick jag när jag kom ner till söndagsfiket och det var riktigt välfyllt med massor med folk som var tillbaka efter sommaren. Jag har inte hunnit ladda batterierna inför hösten till 100, men känner mig ändå peppad på allt som ska komma!

D-samling, Kampanjsamling, EU-resa, Fett ölköp, anställningar, FS-möten ihop med Juvente, Active-seminarie, Teamträff, JUNF-kurs och Kursvecka i Dalarna ska varvas med utvecklingssamtal med resten av FS, samtal med valberedningen och troligtvis ganska stora mängder mail.

Imorgon börjar det. Då ska vi ha fyra anställningsintervjuer till vikariatet för Lisa som generalsekreterare. Jag har förberett intervjufrågor och skrivit ut här, och känner mig peppad inför intervjuerna. Det är några riktigt intressanta namn vi ska träffa, och jag är inte alls orolig för om vi kommer hitta nån som är bra. För det kommer vi.


Kommentarer
Postat av: Hull

Vilka är det ni ska träffa då? ;)

Postat av: Hermansabrina

Nice site. I enjoyed it very much! :-)

2009-05-07 @ 08:33:33
URL: http://hermansabrina.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback