Heaven and hell

Imorse när jag vaknade klockan 5 av att klockan ringde, regnet smattrade mot rutorna och jag sovit i kanske 3 timmar så undrade jag vad faan det var jag höll på med. Jag kom hem från Bryssel igår och hann bara packa om väskan och boka nya resor så var det dags att ge sig av igen. Jag var i det läget rätt less på mitt uppdrag och kände att det mest var slitigt.

Men efter en kanonbra värvardag, ett par timmars träning med Jonte som följdes upp med bubbelpool och avslutades med kvällsbuffé här på hotellet (som vi bara ger 600:- för ett dubbelrum för!) och schyssta diskussioner om både UNF och resten av livet känner jag att jag har en jäkla tur ändå!

Heaven and hell, lite så är det att vara förbundsordförande. Fast mest heaven, nästan jämt!

Kommentarer
Postat av: Ögge

Fuck!

Varför ringer du inte tillbaka för när jag t.o.m. ber om det.
Kan du inte mitt nummer så kan du väl maila i varje fall.

Och varför är min länk borttagen för?

Postat av: Robert

När har du ringt mig?

Länken rök för att du aldrig uppdaterar ju! ;P

2006-12-05 @ 16:19:51
Postat av: Ögge

Nä för alla är ju inte uppkopplade twentyfour seven som Anton Hull, Dessutom har jag haft dataproblem men det är avhjälpt tack vare Ted.

Välkommen till min blogg :)

2006-12-07 @ 10:34:03
URL: http://orjanaberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback