Tillbaka i verkligheten

Nu är jag hemma i Uppsala igen efter en lång, skön semestervecka på Azorerna. Veckan blev inte alls som jag tänkt mig. Vi hade max 5 soltimmar på hela veckan och säkert 50 regntimmar. Då är det tur att man åker med grymt sällskap att väga upp den uteblivna solen med!


Såhär har det istället sett ut under veckan när vi utforskat ön San Miguel i vår lilla hyrda Hyundai Atos som inte klarade uppförsbackar på 3:ans växel.


24677-101

Sammanfattningsvis har jag haft det jäkligt fint, och inte tänkt på jobb och UNF knappt nåt på hela veckan. Imorgon ska jag kolla min mail, det blir spännande. Jag tippar 100 nya mail. Mer omfattande uppdatering om berättande om äventyret på Azorerna får det bli nån annan dag när jag inte är lika äckligt trött. Nu ska jag förlora mig i filosofins värld. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Lars H

Välkommen hem!

2006-12-20 @ 00:06:31
Postat av: Ögge

Tja fuling hur var azorerna?
Funderar på att åka dit själv nästa höst.

Dessutom tycker jag att min länk borde få komma tillbaka.

Postat av: Terjeenya

Very useful information. Thank you!

2010-05-06 @ 12:23:41
URL: http://terjeenya.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback