Tjockt!

Jag hade fel. Det var 128 nya mail som låg och skvalpade i inkorgen. Sjukt egentligen hur mycket man mailar. Kan jag inte få lite mer tid att organisationsutveckla och klura ut sätt att smiska bryggarna på istället?

Jag hann allafall med att plöja alla mailen idag, och har faktiskt under 50 på uppföljningslistan nu. Föutom det har jag tvättat, köpt lite julklappar, haft ett AU-möte på telefon och tränat en sväng.

Imorrn bli nog ännu värre. Jag ska hinna packa (igen..), fixa lite mer mail, träffa min mentor och köpa de sista julklapparna innan mitt tåg går från Stockholm på eftermiddagen hem till moder- och faderskapet. Ska fixa packandet nu så jag kan sova gott inatt. Men då får jag ju sluta blogga. Nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback