Inproduktiv dag

Idag har varit en rätt dassig dag. Jag hade massor med planer, och hade mycket jag tänkt jag skulle hinna med. Men inspirationen och drivet har saknats idag, har haft lite av en dipp idag tror jag. Tänkte producera ett antal texter men har mest stirrat på skärmen, det har inte blivit särskilt många rader. Det har gjort att de andra sakerna, telefonsamtal och mail som jag tänkt fixa, inte heller blivit gjorda. Det känns lite stressande. Men det är klart, man kan inte vara på topp jämt. Men jag blir frustrerad när jag inte känner att det flyter på, utan skrivandet är som sirap. Jag har inte ens kommit på nåt att blogga om på hela dagen. Men om jag bloggar om frustrationen så kanske skrivkrampen släpper? Det borde jag kommit på redan imorse! Jag har alla fall hunnit få en genomgång och ett nytt träningsschema på gymet, och tvätta en mastodontomgång tvätt. Alltid nåt. Nu ska jag iväg på min street, och dansa bort frustrationen. Jag älskar att dansa! Imorgon går färden mot Motala, för att på torsdag föreläsa om alkoholreklam inför 300 gymnasieelever på min gamla gymnasieskola. Jag är nog lite nervös för det tror jag.

Kommentarer
Postat av: Therese

Man kan som sagt inte vara på topp jämt, ibland måste man ha skräpdagar. Du kommer igen ska du se. Lycka till med föreläsningen, du kommer fixa det galant!

Postat av: Akselmary

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.

2009-07-20 @ 08:08:47
URL: http://akselmary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback