Köpenhamnskonferens

Om man ska till Köpenhamn på en konferens om förebyggande arbete i Europa, borde man ha med sig kavaj då? Kanske bäst att packa ner den, just in case.

Sen måste jag på nåt smart sätt sy ihop min resväg på fredag. Jag ska helst till Ö-vik på kvällen, och helst inte åka tidigare än 12.30 från Köpenhamn. Sen vill jag vara i Sthlm 14.39 och vara med på en ordförandenätverksträff, samtidigt som jag helst vill åka tåg hela vägen.

Nu har jag ju redan insett att jag inte kommer kunna fixa alla de här önskemålen, frågan är väl mest vad som ska få stryka på foten, ordförandenätverket eller miljötänket eller kanske båda.

Planen just nu är att skippa pit-stoppet hemma i Uppsala och åka direkt från Köpenhamn till Ö-vik tror jag.

Ikväll är det AU-möte här hemma hos mig. Jag borde städa. Men jobbet och packandet får nog gå före, så det får se ut lite som det gör när de andra kommer hit. Jag bjuder på nåt gott att käka som kompensation.

Kommentarer
Postat av: Oskar

Ta flyget och gå på Ordförandegrejen!

2006-02-13 @ 21:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback