Citat som prickar alldeles rätt

Ibland hittar man citat som säger saker precis som man själv vill säga dem. Och om någon annan redan sagt det bättre, varför inte återanvända det? Jag gillar ju återvinning. 

Det här citatet hittade jag i Grön Ungdoms tidning "Nisse Hult" idag. Jag har läst det många gånger förut, men nu är det utklippt och uppsatt framför mitt skrivbord. 

"Tveka aldrig över att en liten grupp medkännande och hängivna medborgare kan förändra världen. Faktum är att de är de enda som någonsin gjort det." - Margaret Mead

Jag tänker förändra världen. Ska du vara med?

Kommentarer
Postat av: Macke K

Jag har ändå inget vettigt för mig, så varför inte...

Postat av: Linda

Jag vill vara med, jag vill!

2006-01-16 @ 09:32:20
Postat av: Andtlev

keep it up very nice site

2008-01-03 @ 08:54:57
URL: http://andtlev.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback