Det studentikosa livet

Igår skulle bli en soft kväll med ett eventuellt biobesök ihop med Martin var planen. Det slutade med hamburgerforsseri på Upplands nation ihop med Martin, Peter, Johannes och Jocke och slutade med fullskaligt världskrig över ett part Risk hemma hos Peter där även Jonte anslöt sig till de stridandes skaror.
22.30 fick vi idén om att börja spela, 23.30 kom vi igång och 02.30 slutade vi efter att jag deklarerat att jag var tvungen att sova, för at kunna palla dagen idag. Var annars får man för sig att spela sällskapspel mitt i natten på en tisdag, om inte i studentvärlden? Sjukt!

Men kul var det, och jag erövrade Australien från en överraskad Jonte, kvällens höjdpunkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback