VM-biljetter

Jag ska ansöka om att få ett gäng VM-biljetter på SvFF:s hemsida tänkte jag, men fick ångest över vilken kategori av biljetter jag ska välja. De bästa, och dyraste, biljetterna kostar 100 euro styck, ocvh de billigaste bara 35 euro styck. Vill man betala 1000 eller 350 spänn?

Å andra sidan, tar man sig väl ner dit så ska man kanske inte snåla? Jag vet inte heller hur många jag ska beställa, men att få med sig tre pers till ska väl inte vara några problem?

Äsch, nu försöker jag boka 4 biljetter på de bästa platserna till Sverige-Paraguay. Det är flest biljetter till den matchen, den ligger bra till tidsmässigt, spelas på en stor och fin stadion och dessutom är Paraguay ett tekniskt, spännande lag. Så får det bli!

Är du sugen på att hänga med mig ner om jag får biljetter så hör av dig, har nog inget resesällskap uppbokat än.

Kommentarer
Postat av: Hull

Ska själv ansöka om biljetter, men till de två andra matcherna, då jag är upptagen när det är Paraguay...

Postat av: Morgan

Tänk på att du inte kan boka biljetter på måfå. Fast det vet du ju redan vid det här laget säkerligen :-)

2006-01-23 @ 13:52:23
URL: http://morgan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback