Försenat flyg

Nu har jag snart slagit ihjäl 6 timmar på Arlanda. För illa att det ska vara så dyrt med internetuppkoppling! Planet är försenat från 14.10 till 16.05 som avgångtid. Första tiden hade jag sällskap av Peter, Jocke och Martin som flög med ett annat bolag till Island, men deras plan avgick i tid...

Tur att man har mailprogrammet som sysselsättning, jag har röjt ner uppföljningslistan riktigt bra nu. Det känns skönt.

Tack för alla peppande sms, mail och inlägg om min debatt imorse! Roligt att de flesta tycker jag gjorde OK från mig allafall. men som sagt, bättre kan det bli! Nästa gång blir det det också.

Alltid när jag är på Arlanda så blir jag sugen på två saker.  Det försa är att resa riktigt långt och mycket - vi snackar 3-månaderstripper. Det andra är att jobba på Arlanda, jag gillar atmosfären här. Jag gillar ju det här med rörelse och framåtskridande, och resande syboliserar kanske sånt för mig.

Nu ska jag gå och kanske köpa en kopp kaffe till, tror min uppkopplingstid snart är slut igen. Hoppas det inte blir mer förseningar nu bara...



Kommentarer
Postat av: carbuncle

Hej! Finns det nanstans man kan ladda ner debatten sahar efterat? Jag ar valdigt utomlands sa jag hade helt missat att det var debatt...

kram Moa

Postat av: Robert

Den går att se på http://svt.se/svt/road/Classic/shared/mediacenter/index.jsp?d=20549&a=310307 , men jag har inte lyckats ladda ner den. Om nån vet hur man gör blir jag glad, har inte sett det själv än.

2006-06-30 @ 12:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback