Hagamannen hinkade Heinekken?

Hagamannen var tydligen berusad vad vart och ett av alla de tillfällen som han begick sina överfall. Jag är inte förvånad. Det är som jag skrev häromdagen, kombinationen alkohol och människor brukar kunna gå åt helvete. Nu är det ju inte alltid det går såhär illa om man dricker alkohol, men frågan är om de här kvinnorna blivit våldtagna och nästan dödade om vi inte haft en så äckligt stark alkoholkultur i Sverige? Jag undrar också om Paul och Jensa reflekterar över att det är deras vara som orsakar sånt här, och hur de i såna fall kan sova om nätterna. Kanske de tar sig en liten sängfösare…

Kommentarer
Postat av: Peter

Precis vad jag tänkte när jag läste artikeln... Tänk om Hagamannen inte druckit öl? Vad hade hänt då?

Postat av: Libansara

really good site!!

2009-07-15 @ 13:08:38
URL: http://libansara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback