Jobba hemma

Det är galet med jobba-hemma-dagar. Mest frustrerande för man börjar inse vilken hög med grejer man samlar på sig när man är iväg på äventyr.

Planen idag var att styra upp typ åtta olika word-dokument som ska skrivas, skickas och styras upp, men jag har inte hunnit börja på dem än efter 2½ timme, det dyker ju upp massa annat hela tiden! Lite störande, men nu har jag hunnit fixa lite inför Almedalen (det är ju SNART!), pratat med nån journalist och styrt upp lite annat som jag inte ska skirva om här. Och efter en stärkande kopp kaffe så är jag fit for fight att börja beta av listan.

Vi får se hur långt jag kommer innan det dyker upp nån ny spännande grej. Tur att solen inte skiner så mkt idag att den lockar iväg mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback