Sol och softande

En solig, ledig helg med besök av Monika har lett till en absolut icke-aktivitet vid datorn, i lördags slogs den inte ens på förrän vid 20 på kvällen, det är inte illa för att vara i det här hushållet, där datorn, Sobban och MSN ständigt är igång ifall att nån vill ha tag på en och säga nåt viktigt..

Istället har jag ägnat helgen åt att umgås, mest med Monika men en hel del med andra av mina fina polare också! Vi har bland annat:


  • Grillat på min fina gjutjärnsgrill
  • Bakat drömmar, tigerkaka, after eight-kaka och syltbollar
  • Promenerat vid Fyrisån och ätit glass
  • Slöat framför Torsk på Tallin, Jackass och X-men
Men helgens bästa var nog nästan att den fenomenala Camilla tittade förbi på de så länge utlovade drömmarna igår eftermiddag. Det var übertrevligt att ha henne här. Det ska bli så roligt när hon och David är hemma igen. De är grymma människor som jag gillar skarpt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback