Att vara sjuk är nog det värsta..

Man ska inte gör upp för många planer för en ledig helg, då går det åt h-e.

Jag hade tänkt ägna helgen åt att:
- Träna 2 eller 3 pass
- Titta på den klassiska femmilen från Holmenkollen
- Gå ut på nån nation och festa loss
- Titta på nån schysst film och bara ta det lugnt
- Ta en sväng till stan och spana in lite nya kläder

Kändes som en lagom plan för helgen, ganska soft och lugnt. Istället vaknade jag illamående och febrig igår, med maginfluensa. Så gårdagen ägnades åt att ligga i soffan och vara ynklig, försöka få i sig vatten och blåbärssoppa för att lika fort få upp den igen. Nu har jag nyss lyckats få i mig lite gröt som verkar stanna kvar där den ska, men man mår ju som en urvriden disktrasa. Usch.

Och ja, jag skriver det här för att jag tycker syn om mig själv, och tycker ni ska göra det också! ;P

Kommentarer
Postat av: Linda

ÅH Robert. Ska jag komma och pyssla om dig, nu när det är så synd om dig. Krya på dig! :)

2006-03-12 @ 15:37:02
Postat av: Therese

Stackare... jag tycker verkligen synd om dig. Magsjuka är ingen höjdare. Se till att ta det väldigt lugnt och slappna av. Många kramar

Postat av: Geiridunn

Site was very helpful. thank you

2009-03-09 @ 12:21:16
URL: http://geiridunn.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback