Dagsvisit på Sveriges framsida

Nu är jag på väg hem från en visit i Göteborg. Jag hann med att ta en fika med en tjej från SVT:s toppkandidaterna och få lite schysst input på verksamhet vi kan göra i Göteborg. Kan blir riktigt, riktigt bra!

Nu är jag på väg hem, efter en schysst lunch och garagevisning ihop med Marcus. Jag hade hoppats att det skulle bli någon trevlig födelsedagsfika nere hos Hanna som fyller 25 idag – grattis Hanna! Men när jag väl ser till att ta mig till Götet, då passar hon på att åka till Stockholm på NBV-utbildning. Mycket otaktiskt.

Men som tur är ska jag ju dit om en vecka igen. Då ska jag försöka se till att träffa lite fler av alla grymma människor som bor i Göteborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback