En lång dag i rörelsens tjänst

Nu sitter jag på det absolut sista tåget upp mot Stockholm från Norrköping. Jag har ägnat kvällen åt att plöja igenom verifikat, leverantörsfakturor och försökt luska ut vilka förskott som hör till vad i UNF Östergötlands bokföring under kvällen.

Det är skönt med såna dagar, när man får vara "hel-ideell" en stund, som jag har fått vara i egenskap av revisor för UNF Östergötland nu på kvällen. Jag är ju ideell annars med i och för sig. Men ändå, det är ju ett heltidsuppdrag på ett annat sätt känns det som. Det är skönt att ha den "verklighetsförankringen" i ett "vanligt" ideellt uppdrga också. jag är ju dessutom kassör för UNF 2010 Trots Allt! sedan några veckor tillbaka. Känns väldigt bra, jag ska få överlämning på det i nästa vecka!

Imorgon blir också en späckad dag, med mängder av resebokningar och skrivande inför helgen och kommande möten. Planen är att ge blod och träna också, men vi får se hur det går med det, och hur foten mår. Det var inte taktiskt att dansa street en vecka efter stukningen.

Nu ska jag skriva en rapport från UNF till RS.

Dagens låt: Medina - "Solidaritet like Whoa!"

Kommentarer
Postat av: Sanne

Shit Maj Britt, lyssnar du på Medina? Värsta schysst jao ;)

Postat av: Anonym

Klart man lyssnar på Medina! De är ju grymma!

2006-03-02 @ 21:14:57
Postat av: Tiniusrita

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2009-02-25 @ 11:28:05
URL: http://tiniusrita.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback