Spontant roligt igår

Igär kväll hade jag helt otippat en jäkligt bra kväll! Planen var att sitta och plöja mail, men 19.30 så ringde Martin och frågade om vi inte skulle göra slag i saken och ge blod som vi pratat om i flera veckor. Sagt och gjort så susade vi iväg till blodcentralen som har öppet till 20 är i Uppis, finfint! Jag belv tappad på en halvliter och Martin anmälde sig som ny givare, det borde du också göra!

Efter spontan-blodgivningen och omladdning med varm choklad och renklämmor(!) på blodcentralen drog vi hemåt.

På väg hem så åkte vi förbi filmstaden, tvärbromsade, vände och tog en spontan-bio! V för Vendetta blev det, en riktigt schysst film!

Hemma vid 23, tankade i oss lite té och gick sen var och en hem till sig. Hoppade i säng och somnade nöjd med kvällen. Jag hade nästan glömt hur skoj man kan ha genom lite spontanitet och en bra polare.

Kommentarer
Postat av: Silver

Haha! Ja, visst är det underbart med spontanitet! Idag kom mina spontanbeställda rökelsegrejer från nätet... :)

Och ge blod, det skulle jag kunna göra, men icke! >:{

Postat av: anna karin

mer sånt åt världen. och felr folk till blodcentralerna:)

2006-04-04 @ 23:20:11
Postat av: Erlingkaisa

Great site!!!

2009-03-10 @ 09:57:17
URL: http://erlingkaisa.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback