Saxenborg - the greatest place!

Nu sitter jag på en av de bästa platserna i världen! Jag sitter och lyssnar på hur UNF Örebros distriktsstyrelse utvecklar verksamheten, stöter och blöter åsikter och planerar upp verksamhetsåret uppe i ett av konferensrummen på Saxenborgs kursgård.

Jag har vart ute på lite turné, Uppsala-Stockholm-Västerås-Motala-Ullared-Motala för att slutligen landa på Saxenborg igår kväll vid 23.30-tiden.

Idag har jag hållt låda under förmiddagen, med lite gruppdynamik och gruppprocess-övningar, kompetansinventering och självkännedom under förmiddagen. Jag tror jag ska bli konsult i gruppprocesser när jag blir stor, jag tycker det här är skitskoj att pyssla med!

Kommentarer
Postat av: Macke K

När ett ord som slutar med dubbelkonsonant binds ihop med ett ord som börjar med samma konsonant försvinner en av dem och det blir bara två kvar. Som i grupprocess till exempel.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback