Ny gren för budget-FS nästa år?

Min tid som ordförande för UNF präglas inte av några lysande sportsliga resultat när det gäller innebandy, men min tid som boende på det fabulösa nyktra studenthemmet Arken präglas däremot av en ny svit av segrar i IOGT-NTO-rörelsens landsomfattande tävling Pumpen!

Enligt det preliminära resultatet så segrade Arken för andra raka året, det känns bra i en av de arrangerande föreningarnas kassörshjärta!

En bra blandning av bakgrund, ålder, geografisk spridning och utbildning gjorde att vi svarat på så gott som alla frågor redan 20.30. Det yppersta beviset för att mångfald ger vinster!

Kommentarer
Postat av: Wagner

Fram för boule eller orientering på nästa budget-fs. Skriv en RS-bilaga. ;)

Postat av: David

Jag är också stolt över att min gamla hemmaförening, Mjölner från Alfta, återigen placerar sig i toppen. Två denna gång enligt det preliminära resultatet. Tror man kommit topp fem eller i alla fall topp tio de senaste 10-20 åren. Det visar att landsbygden inte är förlorad!

2006-11-17 @ 15:08:21
URL: http://persson.blogg.se
Postat av: Peter

Visst är det toppen?! Arken har nu legat topp-5 de senaste 5-10 åren, och vunnit, delat förstaplats och andraplats och delad tredjeplats de åren jag har bott på Arken. Så jag är mycket positiv till nästkommande år.

2006-11-17 @ 17:00:37
URL: http://zodiac.blogg.se
Postat av: Sverrefilippa

Hi! Your website is really interesting! I like it!

2009-03-30 @ 11:08:17
URL: http://sverrefilippa.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback