Äskningstider

Imorgon vid midnatt är det äskningsstopp till UNF:s Budget-FS i november. I år ligger mina utskott mycket längre fram i planeringen och skrivandet än förra året, då det i mångt och mycket ramlade över oss i slutet på september.

I år är vi ute i mer god tid, och har gjort en bra updelning. Mina utskotspolare har föredömligt redan skrivit och skickat ut sina till oss andra för feedback, de är så duktiga! Jag ska ägna min dag idag åt att plita ihop en 6-7 äskningar i mina olika utskott. Det kommer bli fint!

Tycker ni jag borde äska för nåt särskilt? Hör av er!

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag måste ju passa på att berömma er, två stycken äskning har kommit in från POP och det är mer än 24 timmar kvar :P Jag är stolt över er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback