Kul med intervjuer!

En av de roligare delarna av mitt uppdrag tycker jag anställningsansvaret är. Att tillsätta vakanta och nya tjänster är både spännande och utvecklande!

Nu är Jonte och jag på väg ner till Linköping för att tillsammans med Emma som är DO i Östergötland intervjua två kandidater till den vakanta halvtid vi har som ska komplettera Jenny som är fältkonsulent på halvtid i Östergötland.

Jag gillar att styra med intervjuer, möta nya människor, få höra deras syn på UNF och hur organisationen uppfattas och kan utvecklas.

Kommentarer
Postat av: AeroTech

var det någon som var intressant som ny konsulent?!

2006-10-18 @ 19:28:23
Postat av: Hdotcom

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback