D-samlingen i full gång

D-samlingen i Uppsala är i full gång. Jag var lite nervös och uppe i varv innan, då läget inte kändes helt under kontroll. Men det flyter på bra med pass och genomgångar.

Än så länge har vi lyssnat på Martin Borgs som hade ett grymt pass om att påverka utan pengar, Oskar som höll ett annat pass om att påverka kongressen samt haft en aktivitets-tipsrunda om nästa års kongresstad som arrangörerna fixat.

Det känns tryggt, nästa kongress kommer bli UNF:s bästa på länge, det känner jag i maggropen! Med de här arrangörerna och misstagen från tidigare kongresser med mötesformer och sånt tror jag vi kan göra det riktigt bra.

Nu är jag och Andreas hos mig för att byta tröja innan kvällens middag på Ekonomikum. Nästa års kongress kommer bli bra för mig, att kunna sova hemma och äta frukost med SvD kommer ge extra krafter!



Kommentarer
Postat av: Peter

*snyft* Jag blev sjuk :( Jag är sjuk... :'(

Jaja, det var iaf. kul att se så många engagerade människor! =) Det gjorde det lite enklare att vara sjuk.

Kram!

Postat av: Jimmaryam

Hello, This site is a brilliant idea!

2009-02-04 @ 13:11:01
URL: http://jimmaryam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback