Grattis Robban!

Idag har det hänt massor med bra saker. Mi bjöd på prinsesstårta nere hos sig, jag har lagat köttfärslimpa för första gången i mitt liv och min streetdance började igen efter sommaren, nu i en fortsättningsgrupp.

Men det är inte på långa vägar det grymmaste som hänt idag. Nej, det grymmaste är att en av mina absolut bästa vänner här i världen har blivit pappa! 20.08 ikväll föddes Robban och Korps lilla son. Jag är så himla glad för hans skull. Vi pratade förut idag och han var lite frustrerad över att det dragit över 1½ vecka från planerat datum, och ville det skulle bli lite action snart. Och det kan man väl lugnt säga att det blev!

Det tog bara tre timmar innan förlossningen var klar, och han klippte navelsträngen själv. Otroligt häftigt! Nu blir det till att planera in ett besök ner mot Norrköpingstrakterna så snart som möjligt, man vill ju gratulera in person såklart! (Och få en chans att hålla och hälsa på den lilla sötnosen!)

Kommentarer
Postat av: Macke K

Hipp hipp hurra!

Postat av: Peter

Härligt! Jag ska försöka få tag på honom när jag åker ner nästnästa helg!

2006-09-07 @ 23:18:55
URL: http://zodiac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback