Mindre än 100 timmar kvar..

Nu kikar jag på partiledarutfrågningen på TV. Det kändes lite FÖR synkat och enigt mellan de fyra partierna, och de svarade lite FÖR lika för att jag skulle köpa det. Det kändes mest slemmigt och överdrivet.


De skrattade när de skulle svara på frågan om de kunde tänka sig att samarbeta med Göran Persson som han öppnat för. Men när de blev pressade om det så blev deras leenden lite väl spända och man nästan kände hur de tre mindre partierna sneglade på varandra. Jag tror däremot att de håller ihop, och att ingen faller ur ramen. I alla fall inte innan valet...


 

Kvällens snyggaste var Reinfeldts poäng på just frågan om det här med regeringssamarbete, och att Big Göran uteslutit Fredrik ur sina alternativ. ”Alla ska med utan jag” var en riktigt snygg replik som säkert gav honom ett antal röster.


 

Kvällens värsta är lätt Johan Hakelius grisrosa byxor. Det måste vara det vidrigaste jag sett på ett par ben någon gång på TV…


Kommentarer
Postat av: wagner

Kan du förklara Johan Hakelius storhet? Jag fattar ingenting.

Postat av: Robert

Nej, det kan jag verkligen inte. Jag tycker inte han är så mkt att hänga i julgranen. Speciellt inte med de där byxorna.

2006-09-14 @ 15:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback