Valstugearbete

Om några timmar ska jag göra min första insats i en valstuga den här valrörelsen. Jag var nere förut och kollade läget. Man behövde ingen parti-tröja, vilket var skönt eftersom jag inte äger nån..

Förra valrörelsen var jag engagerad hemma i Motala. Då hade vi ingen valstuga eftersom vår partiavdelning inte var så stor. Däremot så gjorde jag lite insatser i lite tidningsreportage och sånt då. Men nu ska jag möta potentiella väljare och diskutera politik i två timmar. Jag känner mig lite osäker eftersom jag inte är superpåläst om allt i valmanifest och partiprogram, men jag tror det ska gå bra! Spännande blir det hur som helst!

Kommentarer
Postat av: Lage Rahm

Det går nog bra. Människor har full förståelse för att man inte kan allt. Lycka till!

Postat av: Peter

Så kul! Gick det bra! Skriv om det! =)

2006-09-05 @ 10:24:39
URL: http://zodiac.blogg.se
Postat av: Jenny

Jag såg dig vid valstugan igår! Min fyraåring tyckte dock inte alls det var intressant att gå med mamma till något konstigt hus för att morsa på någon han inte vet vem det är, så vi gick direkt till bussen istället. Du stod och pratade med några ungdomar och såg engagerad ut. Bra, va?

2006-09-05 @ 11:02:56
URL: http://grusimaskineriet.blogspot.com
Postat av: Iverkaroline

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2009-05-20 @ 10:31:35
URL: http://iverkaroline.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback