Framför eller bakom kameran?

I Påsk har jag vart hemma i Motala och slitit på landet hemma hos mamma och pappa, ätit massa god mat och fika hos mormor och farmor och lirat lite tv-spel med min gamla homie Erik.

När jag åkte hem i torsdags packade jag ner min digitalkamera som jag köpte när vi åkte till Azorerna i december, och tänkte att jag skulle knäppa lite bilder på familj och folk när jag var hemma. Det gick sådär, jag hade kameran utanför väskan en gång och knäppte inte ett enda kort med den. Inte riktigt min grej med andra ord.

Igår däremot, då var jag inne i Stockholm och blev fotad i en riktig fotostudio för första gången. Vi knäppte kort till årets festivalturnématerial och jag fick stå med lite andra grymma männsikor och åma mig framför kameran en hel dag. Det var hur kul som helst!

Så slutsatsen blir att det är framför, och inte bakom kameran jag ska hålla mig. Vill nån köpa min digitalkamera?

Kommentarer
Postat av: Sara

Lägg upp en bild på den! ;)

2007-04-10 @ 13:43:01
Postat av: Eivind

Robert! Nå synes jeg du må få med deg disse svenskene dine og komme innom www.facebook.com, altså :)

Postat av: Linn

Läste att fler efterfrågar bilder i din blogg och så ska du sälja kameran.. Rimmar dåligt tycker jag :)
Annars är det händelsevis så att jag just letar kamera, men den måste tåla väder och vind..

2007-04-11 @ 23:45:34
URL: http://linnkarlen.blogg.se
Postat av: Boffo

Ja, jag såg 4 de bilderna. Hujedamig! Jag av hoppas verkligen inte att de jag såg kommer att bli en del av festivalturnén. De var klyschiga och iii... de får vår organisation att framstå som en helfrälsar sådan. Personerna på bilderna ser überkristna och skenhelig ut hela högen, med en glorialiknande bakgrund. Nej, usch!

2007-05-03 @ 14:04:29
URL: http://boffo.blogg.se
Postat av: Kjellagathe

Perfect work!

2009-01-21 @ 09:29:34
URL: http://kjellagathe.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback