Sköna sätt att spendera pengar på

Som jag bloggade om tidigare idag så har jag för första gången på flera månader över tusenlappen kvar på kontot efter att räkningarna betalats och matpengar lagts undan. Tandläkarräkningarna är avklarade, streetlektionerna betalade och telefonen uppsagd. Känns jäkligt gött!

Jag firar med att skänka bort lite pengar, nu när jag har råd. 100:- gick till
Läkare utan gränser och 100:- till Solidaritetsbloggens initiativ, som passande nog är Världens Barn, där IOGT-NTO-rörelsen är en av flera organisationer som är med och gör schyssta saker för de insamlade pengarna. Häng på du med vetja!

Kommentarer
Postat av: Oskar Jalkevik

Är det inte underbart med dessa skattesänkningnar som gör att alla får 1000 kr kvar i plånboken?

Postat av: sanne

oh, såg dig förresten på tv4 idag. hann inte se allt, men schysst var det! ;D

2007-04-29 @ 23:04:01
Postat av: Robert

Fast för mig handlar det mer om att jag har mindre räkningar, inte mer pengar efter skatt..

2007-04-30 @ 00:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback