Dansbekymmer

Hösten börjar komma igång på riktigt nu, och då är det dags att återuppta min street igen. Jag är pepp som tusan på att få dansa, men har ett dilemma.

Min gamla danslärare försvann ju förra terminen, och vi hade massa vikarier. Hon kommer inte tillbaka i höst heller, och jag måste därför hitta en ny grupp. Jag har två som jag väljer emellan, båda med lärare som jag vet är bra och som jag dansat för förut.

Den ena är att fortsätta i "Fortsättning 1"-gruppen, fast redan klockan 19 på tisdagar (förut dansade jag 20.15 på tisdagar).

Det andra alternativet skulle vara att gå upp i "Fortsättning 2", eftersom jag dansat precis så många terminer att jag skulle kunna gå upp nu. Det enda är att den gruppen ligger på söndagkvällar. Visserligen klockan 20, men kommer jag hinna hem och vara så pigg att jag kan dansa på helgerna under hösten?

Beslutsångest är dagens ord.

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Du kanske kan gå båda kurserna? =)

Postat av: Ronja

Vad är det för dans?

2007-08-20 @ 22:49:11
URL: http://www.metrobloggen.se/traning
Postat av: Jobjörn

Nej, det kommer du inte. Eller? Hur många helger är du borta per termin på ett ungefär? Ta tisdagen!

2007-08-20 @ 23:22:41
URL: http://job.bliglad.com/blog/
Postat av: Robert

Du har rätt Jobjörn, det får bli tisdagar! Jag är borta 2-3 helger i månaden ungefär, och jag kommer ju inte så ofta hem pigg.. =)

2007-08-22 @ 23:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback