Mitt i arbetsveckan

UNF:s förbundsstyrelse är mitt uppe i sin arbetsvecka för att lägga upp planer och arbetssätt inför den kommande mandatperioden.

Det är intensivt och tufft. Det är många och långa diskussioner, men de är bra och givande!

Förutom sättet vi ska jobba på, hur vi ska förhålla oss och vilka krav vi har på varandra och vad vi har för uppdrag har vi också hunnit börja komma ihop som en grupp och gnugga lite på varandra. Det känns som klimatet är bra och öppet, vilket är himla skönt.

Igår var vi dessutom och körde go-cart. Jag lyckades inte få min revansch på Jonte, utan slutade 2:a i vårt championship race.. Jag skyller på att jag blev lite krasslig efter andra loppet, och åkte hela finalen illamående. Bussen tillbaka till Saxenborg så satt jag längs fram och stirrade på vägen, för att låta bli och spy. Men lite vatten, mat och vila gjorde susen, och en halvtimmes tupplur senare var jag tillbaka på banan.

Nu ikväll har vi käkat kräftor, och resten av styrelsen diskuterar just nu uppgifter och förväntningar på oss arvoderde, så jag är förvisad till Matsalen där jag siter och slänger käft med föreståndare Tommy. Senare ikväll så bli det vedeldad bastu, det känns ruggigt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback