Presentkort på biobesök?

Jag har en sovmorgon-packa upp-röja ordning-städa toan-renskriva grejer-plöja mail-landa i skallen-dag idag, vilket har lett till att jag mest virrat runt både igår kväll och idag. Jag har mailat och röjt bland papper, skrivit ledare och städat toan och plockat i ordning på skrivbordet. I högarna har jag nu hittat ett presentkort på biografkedjan Astoria, som nu nästan bara finns i Stockholm.

Jag inser ju att jag ju aldrig kommer ta mig tiden att ta mig in till Stockholm för att gå på bio. Därför undrar jag nu om det är nån Stockholmsbo eller flitig besökare som vill ha ett presentkort på 100 bagis på Astoria? Hör av er här eller på mailen i sånt fall, så får jag känna mig givmild.

Kommentarer
Postat av: anna kerstin

pax. jag bor granne med en astoriabio. eller i alla fall väldigt nära en. och det är typ den där flest filmer går. ja gärna, säger jag.
och så tycker jag du ska ta fortsättning 2 för utmaningens skull. klockan 20 hinner man hem till, och shit vilken skön grej att ladda ner med efter helgens bravader. jag har själv nästan bestämt mig för en danskurs som går kl 18.20 på söndagar, och funderat i samma banor. men jag tror det blir grymt.
men så är jag ju inte ordförande i ungdomens nykterhetsförbund heller.

2007-08-20 @ 17:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback