IKEA i tiden

När vi flyttade så lyckades lådorna på min snygga lådhurts "Galant" från IKEA låsa sig, och jag har inte fått upp dem. Så idag skulle jag ringa IKEA och fråga hur man kunde fixa det, och surfade in på deras hemsida för att hitta numret. Då såg jag att det går att chatta(!!) med deras kundtjänst, och jag blev uppkopplad mot en tjej vid namn Katarina.

2 minuter senare fick jag veta att det tydligen är en transportspärr. Man tippar hurtsen långt bak, och sen fram igen och ställ ner så släppte den, och vips så var lådorna öppna igen!


Schysst att IKEA ligger rätt i tiden, och snabbt och smidigt kunde ge ,mig och säkert flera andra kunder simultan hjälp. Effektivt och enkelt, me like!


Kommentarer
Postat av: vidar

Jag säger bara "Riktigt entreprenörskap kommer från småland"!

Ingvar is my man!

Postat av: Jobjörn

Vidar: jag säger bara "Riktigt skattefusk kommer från småland" (IKEA har en mycket komplicerad ägarstruktur med multipla stiftelser och massa tjohejsan som gör det helt omöjligt att få någon insyn i företagets ekonomi.)

Robert: IKEA-boten drömmer jag mardrömmar om :O

2007-12-06 @ 19:15:50
URL: http://jobjorn.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback