Morgondagens musik

I ett desperat försök att få in danserna och de på tok för långa koreografierna i min skalle tills imorgon pumpar jag de fyra låtarna jag ska dansa till på repeat här ikväll. Så nu studsar basdunken högt mellan väggarna, hoppas grannarna gillar låtarna lika mkt som jag..

Låtarna vi ska köra till imorgon är:

* David Guetta & the Egg - Love don't let me go (grym Houselåt med världens röjdans!)

* Sean Paul - Temperature (delad grupp, jag dansar inte, brudarna skakar mest rumpan..)

* Lil' Kim - Whoa (Min paradlåt, enda koreografin jag satt! Bara fyra som dansar den här.)

* Missy Elliot (feat. Mike Jones) - Joy (lite marionettdockskänsla i, mycket tempoväxling)

* Shareefa (feat. Ludacris) - Need a boss (kan jag knappt ett steg av, funderar på att hoppa)

Jag hoppas att det blir lite omvänd ordning imorgon, det vore skönt att ha de danserna jag är säkrast på i slutet. Nu ska jag försöka dansa ett varv till innan duschen ska få ett besök.

Kommentarer
Postat av: raukan

Kan man få se dig på någon uppvisning? Jag är grymt nyfiken på hur mycket du svänger! :D

Postat av: Robert

Jag har en uppvisning i vår här i Uppsala, faktiskt. Men helt ärligt så svänger jag inte så hårt, än. Ge mig 2-3 terminer till så vågar jag nog visa vad jag kan för folk. ;P

2007-02-25 @ 14:25:13
URL: http://damberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback