Bra början på UNF-året

Nytt år, nya tag?

Jag tänkte inte skriva nåt om att det vart nyår, för ärligt talat så är ju nyår inte nåt annat än att man börjar räkna tiden på ett nytt år bara, det är inte märkvärdigare än så.

Jag är tillbaka i mitt uppdrag efter en välbehövlig semester över jul och nyår. Jag var helt körd i botten när jag åkte, både fysiskt och psykiskt efter mitt livs tuffaste höst.

Men en vecka på Azorerna med de bästa vännerna och en lugn skön jul hemma hos mina föräldrar med mycket kaffe, hundbus och kroppsarbete har laddat om mina batterier lite, så nu ska jag nog fixa våren!

Dags att fortsätta plöja mailhögen, det är lugnt på kansliet idag så jag hoppas kunna trycka ner uppföljningsflaggorna under 40 allafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback