Brorsan bakar bullar!

Ikväll har det bakats i det Dambergska hushållet! Brorsan tog tag i saken och har ägnat hela kvällen åt att baka en jättesats med kanelbullar. Han fixade med deg, kavlade, jäste och skar i snygga snittar, jäste igen och gräddade.

24677-104

Som den goda bror jag är så var jag behjälplig såklart. Jag var moralsikt stöd, tittade på, gav goda råd och åt upp degsnuttarna på hörnen.

Sen fick jag lite dåligt samvete för att jag satt och utvecklade UNF vid skrivbordet när han slet, så då diskade jag all disk efteråt allafall, så jag gjorde mig liiite förtjänt av bullarna..

24677-105

Såhär bra blev slutresultatet, och sex (eller var det sju?) bullar, sex degsnuttar och två koppar kaffe senare så känner jag att jag börjar få ont i magen... Men gott var det! Det är schysst att bo med sin bror!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhh... jag vill också ha nybakta bullar!!! Varför bor inte jag också där... =P

2007-01-18 @ 10:24:38
Postat av: lillasyster

men... varför försvinner namnet jämt.. det var jag som skrev inlägget över... =)

2007-01-18 @ 14:24:00
Postat av: raukan

Du ringer till Lunarstorms säkerhetsavdelning (kommer inte ihåg nummret tyvärr men det finns på sidan) och där begär du ut din blogg via en PULblankett. Dom skriver ut rubbet åt dig om du vill! Hur bra som helst! Fick en jätteblaffa med papper, typ 200 sidor.. :D Mår Robert bra i övrigt?

Postat av: aggiornare

Stupore! Amo questo luogo!:))))))) http://www.usate348.org/aggiornare

2007-02-19 @ 01:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback