Hurra för mig?

Nu sitter jag på tåget hem från stockholm. Glad och peppad, men aningen förvirrad. Anledningen till det är två. 

För det första har ja varit på en grymt bra utbildningsdag med kunskapsprogrammet ”Ung med makt”, och tillsammans med 10 andra ordföringar och generalsekreterare fått lära mig mer om styrelsens roll i en organisation, strategiskt arbete och metoder för att hitta och använda sina roller i organisationen. Bra och givande!  

För det andra så vette tusan vad som hänt. Jag har under hela dagen idag så fort jag satt på telefonen på rasterna blivit bombaderad med sms från mängder med medlemmar som gratulerat mig till mina 10 års medlemskap i UNF... Kul och trevligt såklart, även om jag totalt glömt att det var idag. (och i ärlighetens namn, vad spelar det för jävla roll egentligen? Jag är ju inte direkt en bättre medlem än nån som vart med 2 år eller 2 veckor...)

Men kul har det varit, jag fick säkert 10 mail om det nu när jag öppnade mailen på centralen också. Men det jag funderar är hur i h-e alla de människorna som sms:at mig kunde ha koll på att det var just idag? Det luktar konspiration, jag undrar vem som kan ligga bakom?! Min spontana gissning är att nån med tillgång till medlemsregistret är inblandad, jag ska alla gånger gräva vidare i det.. 

Tusen tack alla ni snälla människor som sms:at och mailat under dagen, tokglad har jag blivit!

Kommentarer
Postat av: carbuncle

Grattis! Jag är bara åtta år efter dig ;-)

Postat av: lillasyster

ja det är spännande... hoppas det har varit trevligt! =) Grattis än en gång! ;)

2007-01-16 @ 22:22:24
Postat av: Andreas Ericsson

Förbundsstyrelsen vet. Allt.

2007-01-16 @ 22:53:02
URL: http://andreasericsson,blogspot.con
Postat av: Mifflan

Hej!
Kul att du fortfarande bloggar!
Jag skall skaka liv i det här skrivandet igen och surfar runt bland de som jag brukade läsa.
Du är iallafall kvar.
Det hurrar jag för.
HURRA!

2007-01-17 @ 00:03:48
URL: http://mifflan.blogsome.com
Postat av: Carina

Ja, som Andreas sa, storasyster ser och vet allt!

Grattis!

2007-01-17 @ 12:12:05
Postat av: Kamilla

Jag glömde maila eller sms:a, trots uppmaning från hemlig person. Men grattis i efterskott! (PS. Jag var med i UNF i tretton år...klå det om du kan!)

2007-01-18 @ 12:52:56
URL: http://kamilla.blogg.se
Postat av: Sara

Hur många grattis blev det?

2007-01-18 @ 17:39:15
Postat av: AeroTech

jag fick höra det av en hemlig källa jag med..

2007-01-19 @ 17:50:39
URL: http://aerotech.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback