Jag själv 10 år senare?

Sitter på tåger och lyssnar på P3. En kille som kallar sig "Sjökexet" spelar mixar han gjort av olika låtar, riktigt schyssta grejer!

Fick nyss höra en mix av Black eyed peas "My humps" och Offsprings hit "Self esteem". Då kändes som mitt 24-års-streetdance-jag mötte mitt 14-års-punk-wannabe-jag och blev nån galen blandning.

Kändes lite skumt, men rätt schysst på nåt sätt. Det funkade ju faktiskt ihop, den lilla osäkra 14-åringen har kanske en plats i den här 24-åriga, lite större och något mindre osäkra killen? Känns stabilt.

Tror låtarna finns på P3:s hemsida, kolla på
www.p3.sr.se/deluxe och leta på "Sjökexets mixar", det tänker jag göra!

Kommentarer
Postat av: Macke K

http://sr.se/cgi-bin/p3/programsidor/artikel.asp?ProgramID=2053&Artikel=559585

Mycket bra.

Postat av: Hull

Jag noterar att du tycker att du var en punk-wannabe men att du nu är streetdance. Inte streetdance-wannabe... Hur analyserar du det?

2007-01-06 @ 00:46:23
URL: http://www.hull.nu
Postat av: Robert

Det har väl att göra med att jag är mitt uppe i streetdance-jaget nu, men också att Offspring inte är så jäkla punk och jag inte var så jäkla punkig egentligen heller, utan mer tyckte det var tufft att kalla sig det. Typ.

2007-01-06 @ 14:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback