Shoppinghysteri?

Är det bara jag som får ett enormt shopping-begär när jag absolut inte har råd att shoppa? Det är som jag måste bevisa för mig själv att jag visst kan handla fast jag inte har råd egentligen, och får värsta suget efter dyra kläder och nya mobiltelefoner när pengarna rinner ut från kontot som en påse mjöl med hål i botten.

Igår köpte jag två tröjor på Brothers (visserligen på rea) på vägen hem, och häromdagen var jag på väg att köpa ett nytt Rocky-album trots att jag inte har råd.

 

Idag har jag dreglat över den här, de här och en sån här. I want them all! Men jag kommer inte ha råd med nåt av det de närmaste månaderna. Jävla tandläkare och dyra elräkningar.

  

Kommentarer
Postat av: Helene

Jag förstår känslan. Du kan inte ta både ryggsäck och kaffemaskin på guldkortet då? Tycker båda behövs för att kunna utföra sitt uppdrag :-)

Postat av: sanne

Gud nej, jag vill köpa allt jag ser på hemvägen. Därav undviker jag att strosa runt på stan när jag får pengar ;p

2007-02-01 @ 16:18:51
Postat av: carbuncle

Haha! Men du, be dina föräldrar betala din tandläkarräkning eller nåt sånt (för det är enklare än att få föräldrar att betala några onödiga prylar).

Och jag gillar "min" väska bättre ;-)

2007-02-01 @ 21:25:22
Postat av: Robert

Nej, mina föräldrar får aldrig betala nåt, jag vill klara mig själv. Lite fånigt kanske, men jag hatar att låta andra betala för mig.. (om det inte är presenter såklart.. ;P)

2007-02-01 @ 21:45:46
Postat av: jimmy

jag har en espressomaskin.. Det är grymt =)

2007-02-01 @ 22:06:36
URL: http://jimwik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback