Dag 1

Idag är det min första lediga dag efter en intensiv kongress och Almedalsvecka. Nu är planen att jag ska vara ledig de närmaste tre veckorna och ladda om batterierna lite. Jag har lyckats hyfsat bra än så länge, jag har bara kollat mailen två gånger och gjort lite efterarbete från kongress och Almedalsvecka.

Jag började dagen med att bli väckt av min telefon klockan 8, vilket inte var så angenämnt. Men jag får skylla mig själv, jag hade glömt att stänga av ljudet igår när jag gick och la mig.

Men när jag väl vaknade så låg jag kvar i sängen och läste ett tag, har slappat med Mi och kollat på bilder från kongressen. Sen drog vi med oss Martin ut på promenad med Diesal i 1½ timme, vilket var skönt för både skalle och ben. Det har inte blivit så mycket kroppsanvändning de senaste veckorna.

image148

Sen har vi kommit hem, lagat middag i lugn och ro (efter en spontanakututryckning för att hjälpa Anna-Kerstin med hennes trasiga cykellås - operationen misslyckades dock trots både låsolja och 556..)

Nu sitter vi och laddar inför bio ikväll. "Oceans thirteen" ska det bli.

All in all känns det som jag är rätt duktig på att vara ledig. Jag har bara jobbat nån timme idag, och slappat massor!



Kommentarer
Postat av: Ronja

Fin hund! Vems och vilken ras?

Postat av: soma

galet hur fin din brud är robbelibobban.

2007-07-17 @ 22:52:45
URL: http://somsesomalin.blogg.se
Postat av: Rasmusagathe

Your site is very convenient in navigation and has good design. Thanks!

2009-07-08 @ 06:34:25
URL: http://rasmusagathe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback