Dålig på ledighet

Jag är rätt dålig på det här med att vara ledig. Igår så smygjobbade jag i flera timmar tills Therese sa åt mig att låta bli. Då slutade jag och la mig på en filt med Mi och Diesal och slappade resten av eftermiddagen, tokskönt!

Sen ägnade jag resten av dagen åt att pyssla med annat, som att boka hotell i Söderköping tills jag ska på mitt livs första kompis-bröllop. Robban som varit först bland mina polare med att både flytta hemifrån, skaffa barn, skaffa bil, ta lån på hus och ha fast jobb är nu också först ut att gifta sig.

image149
Den tjusiga inbjudan. Medeltidstema!

Det känns vuxet att vara ute i så god tid, nästan lika vuxet som att vi bakade mitt livs första kanellängder här i förrgår kväll. Det blev himla bra, och jag följde upp med vuxenprojektet göra egen musli igår. Så lite ledig är jag trots allt, även om jag fortfarande behöver öva på mina slappande-skills.


Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Måste ha varit härligt att få den inbjudningen.

Postat av: Anonym

är det korp som i corpset?

2007-07-17 @ 21:11:56
Postat av: Ewa

God tid? gifter de sig nu i september? jag såg inte riktigt. vi fick en sån inbjudan ett halvår innan en gång. När är de er tur att gå till altaret då?
kramar

2007-07-25 @ 20:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback