En dag fylld av överraskningar

Idag har varit en dag fylld av både tråkiga och roliga överraskningar. Det började tråkigt imorse med den korkade och oväntade Rosengren-domen från EG-domstolen.

Men sen fortsatte det trevligare! När ett gäng va mina gamla "Ung med makt"-kompisar kom ut till Essingen vid lunch för att ha lite återträff så sprang jag på min mentor Maria Graner nere i receptionen. Det visade sig att hon skulle luncha med scouternas Johan Strid, som dessutom råkar vara min "Ung med makt"-koordinator Bahares chef.

Eftermiddagen fortsatte med en snabb färd till radiohuset för att medverka i programmet "Rond" i P3. När jag kom ut från sändningen så satt helt oförhappandes
Helene sittande i soffan för att medverka i inslaget efter mig! Så jag fick turen att få hänga lite med hennes überhärliga ungar medans hon var inne i studion!
 
Kontentan är att ideell sektor är rätt liten och korskopplad, och man vet aldrig vem man springer på vart. Suprise!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hör av dig när du är i stockholm!!! Jag bor här nu och det vore kul att säga hej till dig.. =) Om du kommer ihåg mig.. 0735817740.
/Kicki, fd unf, fd västerås

2007-06-06 @ 13:09:12
Postat av: Salam

Hur gick dansen?

2007-06-07 @ 11:15:35
Postat av: Robert

Dansen gick tokbra, inte ett steg fel trots jetlaggen.. ;P

Postat av: Olafgabrielle

Very nice site. Will sure visit again.

2008-09-19 @ 10:33:55
URL: http://olafgabrielle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback